» ef språkresor

Ja, tänkte skriva lite om EF språkresor, tror inte jag skrev så mycket om vad vi gjorde och så när jag kom hem. Som sagt, jag for till Hastings i 3 veckor, 3 veckor men fantastiska människor och underbar kultur. Att åka på språkresa är det bästa jag gjort i mitt liv hittills! Det vi fick göra var att gå i skola,  ha en massa aktiviteter, fara på utflykter till bl.a. andra städer, och mycket mer. Jag träffade mycket nya vänner, en massa ledare som var riktigt snälla, och vi bodde hos en underbar familj! Tyvärr så är det inte så många som far på språkresa från Norrland, det är mest ungdomar nerifrån Sverige, därför tycker jag att så många som möjligt ska boka en resa! Alla ungdomar mellan 10-17! Även om ni inte känner för det så tycker jag att ni i alla fall ska beställa en gratis katalog och fundera på en språkresa! Ni kommer inte ångra er! :)
Beställ en katalog här → http://my.ef.com/Layouts/Alumni/AlumniFriendPreview.aspx





Hej hopp! Jag tänkte va snäll o beställa en tidning för att hjälpa dig med dom där poängen du berättade om. Men när jag klickar på länken så måste man logga in, man kan ju även logga in med facebook. Men det fungerar inte heller? Det kom typ upp en lång jävla text som det stod att jag skulle registrera mig o sånt. Kan tillägga att jag redan var inne på facebook också! Så.. ja, hjälp? :)

Fin "novell" jag skrev :D /den bästa ;)

Svar: Får nog ta och kolla på det när vi är med varann!! ;)
~Anna Olofsson~

2012-09-03 // 16:39:05

Jag håller med dig, det bästa beslutet någonsin! Saknar dig Anna!

Svar: Saknar dig med!<3
~Anna Olofsson~

2012-09-08 // 19:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback