» hallå där! längesen sist?

Hallå alla! Har fått lite klagomål på att jag uppdaterar lite för sällan, därför slänger jag in ett inlägg nu ;) Har varit i Solberg denna helg med Evelina, har såklart haft superroligt! Igår (söndag) åkte vi slalom med mina kusiner Pelle & Ville, och deras kompisar :) Ska egentligen ladda upp bilder därifrån men min dator vill inte ta emot bilder via bluetooth just nu och jag har ingen sladd att koppla ihop med, så ni får nöja er med text ;) Denna vecka kommer innehålla 2 nationella prov, spruttagning, tandläkarbesök, kickboxning och lite sånt, därför håller vi tummarna på lite uppdatering! Så småning om kanske bilderna från Solberg dyker upp också! ;) Fick en kommentar för ett tag sen och det var en fråga om vilket gymnasium och linje jag ska gå. Jag funderar på vård och omsorg på nola  :) Godnatt hörrni! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback