» what a day

Hej! Sitter just nu och lyssnar på beauty and a beat med justin bieber och nicki minaj. Har blivit helt förälskad i den låten! Idag har skoldagen varit helt okej! VI har haft en halv lektions SO, adventsfirande i kyrkan, pyntat klassrummet och sett på skräckis på spanskan. Maja, Chrisse, Johanna och jag har även lekt en lek som heter fryst, dubbelfryst. Det är nog den pinsammaste leken jag har lekt! Särskilt när man är bland mycket folk, but I still love it! Och nu är det helg så vad mer kan man begära?! :D Är supertaggad inför ikväll fast jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra än, men det blir troligtvis att vara med mina söta små vänner :) Hare myspys för imorgon börjar decembeeeer!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback