» min helg

Hejsan!!! Har inte bloggat sen i fredags och det beror liiite på att jag var trött när jag kom hem från chrisse på fredagen och jag har typ inte varit hemma så mycket igår, inte idag heller men nu ska det skrivas!!! Som sagt så färgade Maja och jag Chrisses hår lila i fredags. Dipdye. Bilden är snodd från Chrisses blogg men om ni vill se mer av det vackra håret så kika in på henne blogg, citi.blogg.se. Men innan det så var vi i stan, köpte bl.a. en plattång och en tröja. Igår var vi bollkallar på skyttis till Anundsjös herrlag. Det var dötört och jag höll på att dö av kylan. Tack till alla som tvingade dit mig, det betyder <3 Efter den matchen drog vi till min morbror som hade fyllt 50 och firade honom. Marion och jag hade supertrevligt dom minutrarna jag hann vara med henne.. Om du ser detta Marion, hör av dig när du vet en dag vi ska hitta på något!!! ;) Idag har vi haft fotbollsmatch mot Remsle, började bra men sedan rasade allt samman... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Ska nog kolla på How I met your mother och äta lite pringles sedan går jag och lägg mää :) 


Du måste nästan skriva om hur mycket vi spåra på bussen ;) o mitt KLOCKRENA skämt!

2012-05-06 // 22:33:51

stolt "färgare"!

2012-05-07 // 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback