» sett en björn idag ja

Kom nyss hem från Chrisse, det blev ändrade planer.. Maja och jag åkte bil till Chrisse, sen kom Elias och sedan Madde, direkt när Madde kom vandrade vi iväg till Chrisses stuga som ligger ungefär 5 kilometer in i skogen från Chrisses hus. Efter ca halva vägen säger Elias "Titta, en björn!". Jag trodde inte på han å börja skratta lite smått men sen när jag vrider på huvudet så ser jag en livs levande björn som börjar lunka framåt. Det var första gången för alla 5 att se en levande björn i vildmarken! ;) Jag hann tyvärr inte ta upp kameran så snabbt ur ryggsäcken så jag fick en bild på bakdelen men ett till tyvärr är att han var typ 300-400 meter ifrån oss så det är bara en brun liten prick på bilden.... När vi kom fram gjorde vi upp en brasa både inne och ute, riktigt mysigt :) Grillade korv osvosv. :) Orkar inte skriva mer, ska till stan imorgonbitti! :) Godnatt :*
Minen avslöjar allt. Hon har sett en björn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback