» Solberg vafan!

Detta blir det sista inlägget minst 10 dagar framöver för imorgon drar jag till Solberg och stannar där över sportlovet! ;) Håller just nu på att packa för imorgon när jag kommer hem med bussen så drar vi direkt liksom..! ;) Hoppas och tror att det kommer många bilder därifrån, kommer ju få storfrämmande på söndag, förhoppningsvis! ;) Imorgon blir det nog ändå den bästa kvällen i Solberg, först kvällsåk med nybörjare som jag tror är naturbegåvningar! Sedan blir det just dance 3 med pappa! Haha det ska bli riktigt roligt att spela det med honom, har aldrig hänt förut ;) Nä nu ska jag fortsätta att packa, ni får ha det så bra så hörs vi vecka 11 ;)
HAHA mobba inte min otroligt fula sittstil.....


ett vackert svar: hahaha jo :):):):):

2012-03-11 // 21:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback