» fettisdag :D

Hejsan!!! Idag är det ju fettisdag, och såklart äter man ju semlor då ;) Eftersom jag och Johanna är bäst så är jag ju med i elevrådet som är bäst för att vi har bakat semlor till alla klasser på högstadiet! Känner mig så otroligt duktig! (a) Haha nä men det var det. Har typ inget att säga mer än ett litet försvarssvar på Majas inlägg om bussersan... Inlägget finns här --> http://hagelberg.blogg.se/2012/february/fett-bra-dag.html#comment
Maja, du fattar väl att Eric Saade inte är någonting att skämta om! Såklart att jag inte terra dig, han är ju den bästa artist som finns.... Hoppas verkligen att du har förstått det nu! 
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH! Nä fan vad fult! Han suger. Puusssss och kram alla! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback