» vildsvinsjakt och älgsafari

Tjena! Igår drog Malin och jag ut i skogen för att jaga vildsvin, när vi var påväg dit så sprang det ett svin över vägen, sen när vi var påväg till kojan som vi skulle sitta i så hörde vi en massa svin framför kojan. Men när vi kom fram så såg vi inga, dom var troligtvis i buskarna bredvid kojan. När vi sätt där i kojan så var jag livrädd! Om det är något jag verkligen avskyr så är det små äckliga jävla gnagare, och vad fanns i kojan om inte fullt med små jävla möss?! Fyfan jag vägrade sluta göra ljud för hade det blivit tyst, ja då jävlar hade dom vart på mig och klättrat, fyfan. Idag har vi varit på älgsafari med hela gänget :) Stoooora tjurar och småsmå kalvar :) Kommer upp bilder när jag kommer hem ;) Ha det så bra! Nu ska jag sova, ska troligtvis till skjutbanan imorgonbitti, puss! (Dethär inlägget skulle upp igårkväll men jag somnade innan det var klart och jag orkade inte skriva om allt jag har skrivit)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback