» -

Dagen började med att jag blev uppringd imorse av Nina som undrade om jag kunde vara linjedomare, tackade ja, åt och for iväg. Dömde p98 AIF-KB65. Tror det var dom AIF mötte :) Resultatet blev tyvärr 2-8 men jag mådde inte mycket sämre av de ;) När jag kom hem packade jag och drog iväg till Kubbe med moppen, och eftersom pappas bil var punka på så hade han ingen skjuts dit eftersom farmor och farfar redan var där, så han åkte med mig dit, hahah! När jag for hem svängde jag in till Uno-x och köpte en chipspåse till kvällens söndagsfilm. Ikväll valde jag att kolla på filmen som sändes på kanal 5. Tror den hette Disturbia, den var faktiskt ganska bra! Nu ska jag ta och sova för imorgon blir det premiär som 9a! ;) Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback