» :D

Hejsan! Sitter just nu inlåst på mitt rum och sjunger i min ensamhet och tur är väl det! Nån skulle väl dött om nån hörde. :) Är på otroligt bra humör idag även fast dagen började lite surt.. Ingen tv, inget internet och ingen frukost, eller ja.. Det var väl mest mjölk jag saknade så jag sket i å äta frukost även fast magen skrek så hela Fanbyn hörde :) Låg istället på golvet i datarummet och kollade på golvet medan Erik satt och spelade fifa. :D:D:D:D:D:D Skulle typ dra till Solberg idag men eftersom pappa har varit borta hela dagen och fortfarande är borta så far vi troligen inte idag... Känns lite drygt att gå dit så att.... Nä men så har det sett ut idag! Vet inte riktigt vad jag ksa hitta på nu.... Kanske poppa popcorn och se på en film? Troligen! Ha det bra!! ;* 


Fin bild!:))

2012-04-13 // 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback