» hemma igen ;)

Hejhej! Har nyss kommit hem från konfalägret! Det var superkul och jag tycker att Madde ska vara lite ledsen över att hon inte kunde följa faktiskt. Men vi har som sagt haft jätte kul med mycket skratt och damp, också får vi ju inte glömma alla facerapes ;) Vi har även haft en egen liten kakfrossa ;) På gudstjänsten idag så fick vi lov att sjunga inför allihop.... Jag sjöng ju naturligtvis som en kossa -.- Men man måste väl bjuda på sig själv ibland ;) Det var så pinsamt när vi lekte en lek ute och jag HALKADE mitt framför ögonen på alla!! HAHAHAHAHAAHAHHAH jag tror jag dööör!! Jag har inte haft tid att ta så många bilder men ni får några bilder från när vi var på kyrkogården och när Maja och jag satt i ett hörn o.s.v ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback