» Äntligen hemma!!

Nu är jag äntligen från Markaryd som ligger längst ner i Småland, 103 mil härifrån.. Vi har jagat och shoppat och pappa å farbrorn drog till Tyskland en sväng för att shoppa det dom gillar.. ;) påväg tillbaka i Danmark så "exploderade" motorn så den är kvar i Danmark på lagning, byta ut hela motorn... Men vi kom hem till slut i alla fall.. :) Jag drog till Ullared med Malin på onsdagen och med Zandra på lördag så jag har varit i Ullared 2 gånger på 4 dagar ;) Inhandlade lite grejor till rummet bland annat 3 tavlor som jag ska hänga upp när vi målat om i rummet :) Kommer bilder på tavlorna och kanske lite till imorgon tror jag, orkar inte idag. Nu ska jag bara njuta av att vara tillbaka i kära Norrland!! :) Ha de bra!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback