» stolt

Hallå! Förlåt för superdålig uppdatering! Har inte haft lusten att blogga riktigt.. I alla fall.. Förra veckan var en toppenvecka! Går inte in nå mer på de eftersom det blir så mycket. Idag har skoldagen rullat på väldigt fort. När jag kom hem såg jag på partaj som var igår, sedan gav Erik, pappa och jag Saku medicin eftersom han kanske inte är helt hundra, det var absolut inte lätt att få honom att vara still, men efter lite teamwork klarade vi det! ;) Har även spelat lite fifa 13 och COD med Erik, fyfan vad jag är grym. Är med Sara nu och vi tänker snart sova eftersom det är skola imorgon! ;) Vi har precis avslutat skräckfilmen, Wrong turn 3. Helt klart den bästa skräckfilm som man kan skratta åt! ;) Råkade tappa ut ett ägg från kylskåpet idag förresten... Stolt. Godnatt!


ahahahhaha dedär med ägg.....

Svar: hahah, inte riktigt vår grej va?
~Anna Olofsson~

2012-10-02 // 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback