» saknar-sommaren-bilder

Hejsan! Nu har jag bestämt mig för att sluta med 30 dagars eftersom det går så jävla trögt! Haha. Idag har jag varit hos tandläkarn, det gick hyffsat bra men jag kanske måste börja med gummiband igen.. Känns inte lockande men gör det gärna om tändern sitt fel! ;) Vi hade ingen idrott idag så jag slutade typ halv två eller så, riktigt skönt! Kom hem från kickboxningen för en timme sen så nu har jag tagit en dusch och sitter å tittar på farmen :) Imorgon har vi nationella direkt på morgon enda till lunch och sen har vi typ bild men då kanske vi ska ta sprutor å sen ska vi baka paj på elevens val, morgondagen kommer nog bli ganska lektionsfri om man ser det från den smarta vinkeln ;) Min dator vill fortfarande inte samarbeta med mig och min mobil så detta inlägg blir också bildlöst! Eller ska jag köra med lite saknar-sommaren-bilder? Ha det bra ikväll, godnatt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback