» polarbageriet

Hej! Ser att det spårar redigt dethär med bloggen.. Nu blir det ändring på det hoppas jag ;) Under tiden jag inte har bloggat har det hänt otroligt mycket. Har praovecka nu iallafall, jag praoar på polarbageriet. Det är grymt kul alltså! Det spårar varje dag, helt ärligt så är det nästan alltid kaos någonstans, love it! ;) Haha, nä men det är kul. Och sen är ju alla så trevliga där med, otroligt! Imorgon ska vi bara städa i fabriken också slutar vi lite innan 12, härligt slut på veckan och ba start på lovet! :) I tisdags började jag och mina kära vänner på kickboxning, det är ockå grymt kul! Fast mycket träningsvärk får man, det sitter i än ;) Kan ju också berätta att bror min har klarat förarprovet så nu har jag en personlig chaufför! Glad lillasyster!! Även fast han inte håller me fullt där.. Nä men ett stort grattis till honom iallafall :) Nu ska jag ba slappa eftersom man blir så utmattad av att jobba så stenhårt som jag har gjort hela veckan ;) Hare! ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback