» jävligt mycket text

Hej! Imorse höll jag på att försova mig... Men jag hann med bussen och så, är ju så skickligt snabb så jag hinner med allt! ;) Minns inte riktigt dagen men jag tror att det var en rätt dryg dag förutom att vi såg på film i en timme på spanskan och att vi slutade 13.20 :) När jag kom hem hade jag fått ortroligt mycket post, woow! Fick mitt nya bankkort, fick lov att byta eftersom jag hade den äldre "modellen" som var maestro, och den skulle kanske inte funka i England så jag bytte till visa :) Fick också hem en massa uppgifter från EF om alla flyg och så. När jag hade läst det som tog typ en halvtimme så skulle jag se på film på datorn, la mig ner och kollade i några minuter sedan somna jag, som vanligt. Vanade typ 20 tror jag, har suttit och pluggat inför uppkörningen som jag har imorgon! Är sjukt nervös eftersom jag är urusel på att minnas saker och jag kan inte så många vägskyltar... Är grymt nervös! Kom på nu att jag inte har ätit något och jag är otroligt hungrig, men jag orkar inte gå ner och äta, klockan är ju nästan 00 för buddahs skull!!!! Haha, endast några fattar detdär.. Det är ju nästan lite synd att min humor är så dålig, den är så dålig att den blir rolig. Synd om mää!!! Jävlar vad mycket jag har skrivit, tror jag måste lugna mä å sova nu istället! Om det är mycket stavfel och så i dethär inägget så är det för att jag är trött och jag orkar inte ändra så inga kommentarer om det tack :) Godnatt!


Vanade du 20 minuter? :)

2012-05-31 // 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback