» datorlagg och England

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte riktigt haft tid eller ork för att blogga... Kan säga lite snabbt att jag har haft matcher, kurs osvosv. Har varit lite småirriterad idag på vissa saker och det känns mycket bättre nu när både mobilen och datorn laggade ihop totalt... Pallar inte!! Idag är det exakt 4 veckor kvar tills Madde och jag drar till England i 3 veckor! :D Ska bli så himla skönt att bara lämna allt och slippa vara med på skolavslutningen och hela ratet! Det som känns lite tråkigt är att vi är där under midsommaren.. Men längtar så jag dör nästan!! Så passa er britter för om 4 veckor är vi i England och gör Hastings osäkert!!! ;)  Sov gott! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback