» Härligt lov ändå.

Hejsan!!! Har alla haft ett bra lov? Själv har jag haft ett underbart sådant! ;) Nä men lite fakta är väl att jga har varit i Solberg hela lovet, som jag skrev tidigare. Haft besök av både släkt och vänner! Mycket trevligt. :) Just dacne har varit populrät med ;) Tror dock inte att det kommer nåågra bilder från det eftersom några var lite emot dom bilderna.... ;) Det har blivit mycket slalom och vildmarksbad. Pappa och hans kompis hade kört upp ett spår genom skogen och två hyggen så att det går lättare att komma hem från backen, eftersom att vi hade besök av Christine och Maja den dagen så följde ju dom, tog 40 minuter att komma hem. Kännes jätte bra att det tog så kort tid tills jag åkte dagen efter med bara Pelle, då tog det ca 10 minuter... Då kändes första dagen inte så lyckad ändå... :) Haha! Tror jag inte orkar skriva något mer, ska se på en film, igen, så ni får lite bilder istället ;)


Din blogg är bättre än Marions!

2012-03-12 // 22:59:36

HAHAHAHAHAHAH fan vad skev min arm ser ut på sista bilden som jag är med på!!



Också ska jag passa på för att vi fick komma till dig i Solberg, det var sjukt roligt och det måste absolut göras om någon gång tycker jag ;)

2012-03-13 // 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback