» The hunger games

Hej!!!! Har nyss kommit hem från stan där jag har vinglat runt lite och sedan gått på bio med Maja! :D Vi såg på "The hunger games" och den var så sjukt bra! Längtar verkligen till nästa film kommer, det har ju gått lite rykten om att det är en "uppföljare", om man nu säger så? Skit samma! Som vanligt var Maja och Ragnar dö cp på bussen, och på stan men på ett bra sätt!! Hahahahah fyfan var rolig dag detta har varit, tror seriöst inte att jag har skrattat så mycket på en dag om jag gjort idag.. Hade även totaldamp på engelskan med Chrisse med... Hahaha nä nu ska jag sluta dampa med tråkigt text och avsluta här. Godnatt! :)


Mycke punkter de blev när de handla om mig da!!!!!!;)

2012-03-30 // 16:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback