» "idag är historia imorgon"

Halloj! Idag har jag inte gjort någonting faktiskt. Sett på modo på tvn och duschat och lite sånt. Så synd att modo förlorade idag, står nu 3-2 i matchresultat till Skellefteå, kan bli avgörande på tisdag alltså och det är därför Sara, Elin och jag ska fara till Örnsköldsvik och heja på modo så att dom vinner!! ;) Nog om detta. Pappa och jag skulle som vanligt kolla på söndagsfilmen på tv4, men efter första halvtimmen då det blev reklam så bestämde vi oss för att titta på äkta människor, som finns i program bibeloteket eller hur det stavas... Hur som helst! Vi bytte till det eftersom vi inte fattade någonting av filmen!!! Haha! Vi är så smarta i våran familj :') Nu ska jag sova så, sovgott!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback