» dampdag

Hejsan! Sitter just nu och skriver ner stödord till redovisningen vi har imorgon ;) Vi ska nämligen redovisa om praoveckan ;) Och ni som då undrar vad jag gör på datorn när jag håller på med läxan, jag skriver det på datorn!! Och ni som undrar varför jag då sitter och bloggar, jag måste ju uppdatera er så ni vet vad jag håller på med!!! ;) Har varit på träning idag. Inget intressant med det. Imorgon drar jag till stan efter skolan som ni vet, ska ju heja fram modo till en skön seger! ;) Efter det så drar jag hem till Sara och sover lite, sedan blir det skola på onsdag igen ;) Förvänta er därför inget bloggande imorgon :) Puss och kram och ha det så braaa!
Årets seriösaste bild. :):):):)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback