» resfeber? inte alls!

Hejsan! Idag har det varit en underbar dag på skolan. Sista dan å allt! Så sjukt härligt med sommarlov nu! :D Här packas det för fullt inför Englandsresan, kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar tills vi far!!! Det är helt sjukt! Kommer såklart att sakna vännerna mina & släkten å hela gänget! Kommer nog gå bra ändå.. :) Madde och jag kommer spåra så ni anar inte! Typ alla frågar om jag har resfeber, borde jag ha det? Är inte det minsta nervös ja! ;) Imorgon drar jag på jakthajk med Madde, senare på kvällen drar jag kanske till stan för att träffa min underbara kusin Marion, försöker bara fixa skjuts för just nu ser det inte så bra ut.. Nä nu ska jag fortsätta packa så ni får ha det bra! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback