» helgen

Halloj! Här haft fullt upp denna helg. Igår var vi till London och såg bl.a. Slottet, Big Ben, London eye och en massa andra saker. När vi gick vid vattnet var massor med folk som var utklädda till olika figurer för att tjäna pengar genom att bli fotograferade och när vi gick där kom en vit vargjävel och slet i min väska och sa " picture" hela tiden. Jag ville fan inte ha nån bild med henne så jag försökte gå men då slet hon ännu mer och tog av sig masken och så att hon behövde pengar men vem fanns vill ge pengar till en kärring som sliter i ens väska? Det var svårt att komma därifrån men tillslut så fixade jag det! ;) Jävla kärring. Idag har vi varit i Brighton och shoppat. Hittade inga kläder men köpte lite smink. Sminet här är så Jävla billigt. Det kostar runt 50kr :) köpte också en grej till hårte . Älskart! Nu ska madde och jag se på film så ni får hare så bra! Puss!!


Ha,ha,ha!Man skulle fått se dej i kamp med den där kvinnan!!Tänk,om en vecka är du hemma...Njut allt du kan nu och hoppas du fortfarande kan svenska!Puss!

2012-06-25 // 22:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback