» halva tiden i Hastings är slut..

Halloj!!! Sitter på rummet och snack med Madde, ska snart gå över till Alex för att sedan möta hela gänget för en härlig ikväll, 99% att det blir paranormal activity 3. Hoppas att det blir den :) Dagen har varit lite regning och lång men här får man så lite sömn så jag har varit dötrött hela dagen. Tur att man har vänner här som piggar upp till max! ;) Vill bara hälsa nu innan jag går att jag saknar alla er där hemma och hoppas att ni har det bra! Puss! :*


» malin

Du verkar ju trivas o ha det toppen gumman.

Men nu är det som så att jag längtar så oehört efter dig att jag hoppas tiden går fort som f a n tills du kommer hem ;-)

Va rädd om dig o lev livet.

Puss älskar dig <3

2012-06-21 // 23:15:36

Saknar er!!<3

2012-06-22 // 23:19:30

Saknar er. Maggan

2012-06-24 // 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback