» 12 juni 2012

Hejsan!! Just nu sitter jag och kollar på tv. Resan idag har gått riktigt bra! Tiden gick ganska fort. Vi kom till Hastingsca 15 fick vi träffa våran värdfamilj. Jag är så lyckligt lottade dom får bo just här. Så härlig familj alltså!! Och barnen! Dom är så söta!! Vi ska nog gå och lägga oss snart. Jag hoppades de i alla fall för jag sov 1.5h inatt och vi ska upp halv åtta.. :) Nu ska jag fortsätta kolla på tv, ni får ha det så bra och håll utkik efter nästa inlägg!! ;) Hare!


Kul att resan gick bra för er!Hoppas du får sova gott !Kram!!

2012-06-12 // 22:18:14
» Kusin

Jag är väldigt avundsjuk på dig just nu. Allt jag har att säga.

2012-06-12 // 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback