» vilken helg...

Halloj! Helgen har vart super! Vädret har varit ganska dåligt men har man bra sällskap så gör ju inte det så mycket ;) På lördan var vi på trillen och lyssnade på Mange Makers, dom var grymt bra. Jävla ös det var men när Erik Amarillo skulle uppträda efteråt var det bara ett fåtal i publiken kvar, dom flesta gick.. Haha! Träffade lite nya kompisar och även en kompis som reste till England med Madde och jag på språkresa, grymt kul! Har inte utnyttjat min kamera till max och därför har jag inte så många bilder att bjuda på, ville inte ta med mig den någonstans eftersom det regnade hela tiden men här är lite bilder från trillen som är tagna med min superhärliga mobil som bjuder på den bästa bildkvalite! Bara njut!
Haha! Dom är så skön!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback