» VM GULD SVERIGE!!!!!!!!!!!

Nu är JVM slut och jag kan bara säga en sak. FYFAN VAD HÄRLIGT ATT SVERIGE VANN!!!!!!!!!! Efter 31 år så vinner Sverige äntligen JVM!! Dessutom är det det andra guldet i JVM i världshistorien för Sverige. Känns skit kul för dom!!! Kan vara den bästa ishockeymatch jag någonsin kollat på!!!! Klart värt att jag är vaken nu!! Så kul! Önskar att jag var i Stockholm nu så att jag kunde fira dom på Kungsträdgården 16.00..... Men härligt var det att få se avgörandet på förlängningen. Erik satt och svettades och jag satt och skakade... Tufft blev det i förlängningen... ;) Facebook är redan full med statusar om VM guld.... Väntar och se hur mycket det är imorgon ;) Nä nu väntar sängen, är ganska trött!! Godnatt!!!
Flum....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback