» Sammanfattning :)

Tjaaa! Har inte bloggat sen i fredags... Dåligt gjort..! Men kan dra en snabb genomgång vad jag har gjort dom senaste dagarna.
Lördag: Var med ett gäng kompisar, såg på film osv :)
Söndag: Drog till Madde, vi pratade en massa, Lyssnade på E-type.. ;) Såg på tv, åt godis, åt chips, dansade just dance 3. Heeeeeelt vanlig dag med Madde helt enkelt :)
Måndag: Var ledig från skolan så jag gick runt och myste i one peace och film :) På kvällen drog jag på fotbollsträning, riktigt trött blev jag efteråt!! Riktigt kul! :)
Idag: Skola... På bilden hade jag och tre andra spelat in en reklamfilm, ett projekt vi håller på med, idag skulle vi redigera den när vi plötsligt upptäckte att någon hade raderat våran film!! ;( FUUUUUU!! Nu måste i spela in en ny film.... Dötråkigt är det enda jag kan säga om det!
Kollade på första avsnittet av top model Sverige ikväll.. En Jamilla var med, känner igen både namnet och henne, hon liknar Rihanna.. Vars kan jag ha sett henne?! Blir frustrerad när jag inte kommer på det.. Haha! Känner att jag har skrivit ovanligt mycket idag.. Tror jag måste sluta snart!! ;) Godnatt alla! :):)
Och nej! Jag stryper inte katten! Även fast ni skulle vilja tro de :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback