» Dagen

Tjena tjena!! Idag har jag inte hunnit blogga någonting.. Tar en kort genomgång på dagen! Vaknade runt 12, sedan kom Sara och Elin hit :) Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, sedan lagade vi mat. Direkt efter maten dök Max upp och fråga om vi skulle följa med han och Johan å köra skoter till deras stuga mitt ute i skogen, och vi följde med, för vem säger nej till skoteråkning? ;) När vi kom till stugan gjorde vi upp eld i kamin eller vad det nu var, sedan for vi ut å körde lite skoter :) När vi kom tillbaka till stugan så satt vi och spelade kort, mycket trevligt! Efter det var det dags att åka hem så dom skjutsade hem oss till Max och sedan kom Saras bror och hämtade oss. Det är vad jag har gjort idag... Nu sitter jag och funderar på om jag ska sova, eller se på en film.... Svårt val men det blir nog film :D Ska bara göra ett inlägg till. God natt säger jag här!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback