» Solbergshelgen

Hejsan! Hade tänkt att blogga igår men kom tyvärr inte in på internet. Min helg i Solberg har verklgen varit superkul! Trevligt sällskap dessutom! Mycket snowboard och film, lite sömn. Vi somnade runt 3 och vaknade runt 8 båda dagarna, vaknade även mitt i natten och började småprata lite. Är alldeles mör i kroppen! Träningsvärk i benen, magen och armarna, samt tre svullnader runt vänstra knäskålen. Var redo att fara på träning nu men den är tyvärr inställd, vet inte varför. Idag var det första prao dagen på Mamma Mia. Dödrygt men samtidigt roligt. Maja och jag flummade till der riktigt mycket i slutet av dagen, då jag var som tröttast! Maja och jag är ju värsta kändisen nu ju efter att ha pratat med Peter Forsberg ;) Vet att alla är avundsjuk ;););););) Men nu ska jag gå och äta, hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback