» Tack mina käraste vänner! :)

Hemkommen efter en grymt rolig kväll hos Christine. Var tänkt att jag skulle åka dit och ha en liten trevlig fotokväll men Chrisse, när jag kom fram är det alldeles mörkt och en massa, underbara människor hoppar fram och börjar sjunga, chockad! Helt underbart att se dessa personer och grymt roligt har vi haft! Vi åt blå tårta, inte varje gång man gör de inte ;) Sedan gick jag runt i heeeeeela huset och letade presenter, fick bland annat en barbiedocka av Isak... HAHAHAHAH :D Tack för den ;) Och för er som inte vet så hände allt detta för att det var min sista dag som 14 åring, men nu är jag 15... YEAH ;) Fan vad 14 låter lite, nästan lite p12 varning där... HAHA!! Tack för en underbar kväll! :* Nu ska jag gå och lägga mig och tagga en ny dag med firande och melodifestival ;) Puuss!! ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback