» Skrattvarning!!

Sitter och pluggar fysik och tjockar i mig choklad efter en superhärlig springträning med fotbollslaget!! Idag har det inte hänt så mycket förutom att Chrisse missa bussen och sprang runt på skolgården och skrek som om hon höll på bli mördad, typ. Hahahaha jag dog! Det såg så sjukt roligt ut! Hon skrek typ "SKA JAG SPRINGA EFTER DEN OCH VINKA?!" sen börja hon typ springa en bit, sedan vände hon om och börja skrika igen, alla som var kvar på skolan stod typ bara och glodde... Haha! Sedan beslutade hon sig för att följa mig hem så att hennes pappa fick hämta henne här. När vi hade satt oss i bussen och vi precis hade farit såg vi att hennes pappa kom till skolan, då var hon nära på att springa fram och be om att få hoppa av... Men hon gjorde inte det :) Jag skrattade så mycket så jag råka slå huvudet i sätet framför mig... Hahahah förgyllde min dag! Nä nu ska jag sluta vara ett drygas.. :):):):) Hörs! Eller så :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback