» gårdagen

Igår, dagen då jag blev 15 år... HAHAH nä men igår hände väl inte så mycket ändå.. Vaknade ganska sent eftersom fredagen blev hemskt sen, sedan åt vi taco inne hos farmmor med Malin, Danke å deras barn, sedan for dom på hockey så då satt jag typ vid datan helt forever alone tills dom kom tillbaka för pappa var på jobbet och erik var på fest.. Men sedan blev det moelodifestivalen när dom kom, med mycket götta å chips occ sånt. Molly Sanden var den enda som var bra igår så hon var ju den enda som kunde gå vidare tycket jag. :) Nu väntar jag besök från storstan!! ;) Hahah nä men snart kommer mina kusiner, mormor & morfar :D Ni får ha det så bra så hörs vi senare ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback