» Drygfilm

Hejsan!! Har varit sjukt trött idag med, vet verkligen inte vad som är felet.. När jag kom hem från skolan skulle jag se på en film som jag hade laddat ner medan jag var på skolan, upptäckte då att jag hade laddat hem så jag skulle måsta bränna ner filmen på en skiva.. Så då var det bara att sätta igång med det. Halvsov under tiden, men när det var klart så skulle jag börja se på den, äntligen! Så..... När filmen hade börjat, dom började prata och texten kom fram, så märkte jag att det var finsk text.....! ÅÅH..! Och inte nog med det, eftersom jag kollar på laptopen så är det världens sämsta ljud, och jag kunde bara koncentrera mig på texten.. Så sjukt jobbigt!!!! Så nu håller jag på att ladda hem samma film fast inte samma torrent, typ. 1% kvar typ ;) SKa sova så fort filmen är slut! Det lovar jag, om jag inte somnar innan vill säga.... Så nu säger jag godnatt alla! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback