» invisteringar på g

Godkväll gott folk! Sitter och pluggar SO för fullt, samhällsekonomi. Tar en bloggpaus eftersom jag är sjukt less på att sitta och läsa, hate it! Imorgon är det ju en helt vanlig dag på skolan, efter det drar Maja och jag till stan för att ivistera kläder, julklappar osv, så jag bloggar kanske inte imorgonkväll eftersom jag ska packa när jag kommer hem och så för på lördag är det luciaträning sen direkt efter den far jag upp till Solberg ;) Min myssläkt och jag ska käka julbord på resturangen där. Kommer nog in några bilder från Solberg på söndag eller så ;) Nu ska jag gå ner och släcka sen ska jag fortsätta att plugga, så ni får sova så gott och njuta av helgen som kommer! Och när jag tänker efter så slänger jag nog in ett litet inlägg imorgon innan jag går och lägger mig ;) Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback