» krabbfiskning!

Hallå! Igår på skjutbanan gick det riktigt bra må jag säga! Jag klarade högviltsprovet och det var det enda jag inte klarade ifjol så nu är min jägarexamen helt klar! :D Det går bra nu ;) Idag har vi åkt och fiskat krabbor :) Det var första gången för mig och det gick riktigt bra det me! Roligt var det med! :) Vi satt vid en stenbrygga eller vad man säger och man kunde se ner i botten så det var riktigt roligt att se alla krabbor som sprang runt där :) Imorgon ska jag vara barnvakt åt Hanna och Linnea medan Malin far till Tyskland och handlar lite ;) Vi ska äta frukost hos Malins moster och sedan ska vi fara till en djurpark. Eftersom det finns saker som kommer hända till helgen så far vi nog hem så vi är hemma på lördag tror jag, så då får ni vara beredd på en bildbomb ;) Ni får ju hemskt gärna höra av er om det är så att ni skulle vilja träffas ;) Nu ska jag sovaså jag orkar hålla koll på talibanerna imorgon! Godnatt! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback