» hemma!

Hallå! Efter 103 mil och 15 timmars bilresa är jag äntligen hemma! Som ni såg i förra inlägget så skulle vi ju på djurpark, det blev inget av de för det regnade så mycket. Istället for vi på lekoseumet i Osby :) Lite allmänt sådär så har vi varit i Ullared, vi har firat Hugo, vi har kört fyrhjuling, ja.. Vi har gjort en massa saker! :) Imorgon kommer jag lägga upp en massa bilder! kanske 40-50 sådär... Eller, vi får se men skulle tippa på något runt de för jag har varit på hugget med min kamera! ;) Nu ska jag snart sova för imorgon ska jag kliva upp tidigt för att dra iväg med moppen och hämta ut mitt körkort sedan ska jag fara till min saknade bästaste vän Madde och fira henne litegrann, eftersom hon fyllde år när jag var borta, också ska vi prata om allt mellan himmel och jord och så :) Kommer bli en supertrevlig dag! ;) Nu får ni ha det så bra och håll utkik efter alla mina bilder!! God natt! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback