» 30 dagar

Tänkte att jag skulle börja med 30 dagar igen, får se om jag klarar av hela :)  Hade tänkt börja på måndag när skolan börjar så ni får vänta ett tag :)

 

 

Dag 1 - Text om ditt syskon + bild på dig och ditt/dina syskon
Dag 2 - Bild på dig för tre år sedan
Dag 3 - 10 sanningar om dig själv
Dag 4 - 3 bloggar du läser
Dag 5 - En nytagen bild på dig
Dag 6 - Bild på dig och din bästavän
Dag 7 - En bild på min handstil

 

 

Dag 8 - Min favoriträtt
Dag 9 - Din outfit idag
Dag 10 - En kändis förebild
Dag 11 - Din/dina sportidol
Dag 12 - Min favoritlåt just nu
Dag 13 - Vad tycker du om din klass?
Dag 14 - En bild på din favoritsak
Dag 15 - En bild på din mobil
Dag 16 - Din favorit affär
Dag 17 - En barndoms vän (evt. bild)
Dag 18 - Berätta om dig själv
Dag 19 - Bild på det du köpte senast
Dag 20 - Min dator
Dag 21 - Din profilbild på facebook
Dag 22 - Berätta om ditt utseende
Dag 23 - Berätta med text och bilder om din familj
Dag 24 - Gamla bilder på dig
Dag 25 - Något du måste göra innan du dör
Dag 26 - Något du är rädd för och varför
Dag 27 - Hit vill jag resa
Dag 28 - Din första resa
Dag 29 - Ditt största intresse
Dag 30 - Beskriv nummer 3, 11 och 18 i din kontakt lista på mobilen

 


Trackback