» Lite allt möjligt

KUL att det har varit soligt och vackert ute idag och sen helt plötsligt typ sista lektionen börjar det snöa.... Jävla aprilväder -.- Kan inte all snö bara försvinna? Den har varit ivägen nog mycket nu! Jag vill ha sol, värme, asfalt, gräs och allt vad det kan vara! ;) Hur som helst... Imorgon ska jag till tandläkaren och får troligen ta bort tandställningen! :D Har haft den i nästan 3 veckor, det är inte mycket men mer behövs inte ;) Så härligt! Måste ju kunna äta påskgötta utan att gummibanden ska smälla i mun på määä ;) Nog om detta... Jag undrar om det blir mer bloggning för min del... Pallar inte ikväll och kanske inte imorgon heller och på torsdag drar jag till Grubbe med Madde och några släktingar till henne, även brodern min ska följa ;) Kommer hem på måndag men vi får väl se hur det blir med bloggning framöver :) Ha det bra på påsk osv osv. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback