» skoljoggen

Hejhej!! Har ju varit stan idag med Maja och Christine :D köpte lite saker, kommer bilder. Det har ju varit skoljoggen idag med ;) Jag gick med Johanna och My hela vägen och med typ Sara, Chrisse och Maja nån gång, men som sagt.. när jag gick med Johanna och My så halkade Johanna hela tiden! ;) det var lite smått kul ;) förlåt Johanna men jag var tvungen att skriva det ;) men dagen har varit väldigt lugn, jag har bara haft skoljoggen och konfa :) Imorgon slutar vi 14.00 p.g.a. pedagogisk eftermiddag ;) Men nu ska jag sluta skriva och sova istället! Godnatt!! :)
En kofta från gina tricot :)
Ett linne från gina tricot :)


HAHAHAHAHHAHAHA ;) jag säg ba en sak; PIINSAMT!

2011-09-29 // 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback