» pirates of the caribbean<3

Hejsan!! Jag har märkt at jag inte bloggat för tillfällte.. :P Men nått som inte är gjort är inte gjort ;) I helgen så drog jag till Madde, skulle skriva om det men datan slockna ju så jag orkade inte skriva om det jag hade påbörjat :P Men vi hade väldigt trevligt, vi bakade kladdkaka, vi såg på film, och vi hade kul som vanligt helt enkelt ;) Har sett på andra avsnittet av nya säsongen från 2 ½ men :D Just nu sitter jag och tittar på senaste filmen av pirates of the caribbean, I främmande farvatten! Jag älskar den filmen!!<3 Men nu ska jag se klar på filmen. Ni får ha det så bra så hörs vi!! :)
Hittade lite bilder från sista april när jag umgicks med mina största muppar<3

internet problem så ni fick bara en bild :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback