» Svart drama.. ;)

Hej hej!! Igår drog jag till stan med systrarna Bergström ;) Vi hade tänkt fara hem igår kväll med niobussen men då var det sådant snöoväder så vi fick lov att leta runt och hitta någonstans att sova! Som tur är så har jag en sådan underbar mormor och morfar som alltid låter mig sova där, så vi drog dit och sleepade över helt enkelt ;) Imorse 11.10 tog vi bussen hem och när jag kom hem så fanns ingen ström!! ;o Den hade varit borta i över ett dygn, men 19 så kom den igen!! Tur! :)
Letar ett hus att sova i....
Nedskvätta av en bil....

Pappa kom hem från Vingåker igår och dom hade varit på Ullared så jag fick en ny lampskärm och en ny one peace :D
Lekte kurragömma typ 5 minuter när vi kom hem, gissa vars Hanna är!!
Hannas fiiina snögubbe som hon byggde efteråt...
Ja och nu så har jag städat och gjort lite mysigt i rummet!! Så mysigt!!! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback