» julhandel

Nu har Erik och jag kommit hem från byn där vi har handlat en massa julklappar ;) Har även hunnit skriva på alla och slagit in några :) Kommer bli superbra imorgon!! Synd bara att pappa jobbar till 18.30 imorgon ;( Men nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så vi kan pynta klart granen ;) Erik och jag bar in den och ställde upp den, men pappa får fixa ljuset innan jag börjar pynta. Bel totalfail när jag skulle såga av lite grenar, grenarna som är längst ner nu är typ kortast på hela granen.... HAHAHAH kommer nog en bild på den sedan. Tur att den bara är inne någon vecka ;)


HAHAHAHHHA ser det framför mig :D bra jobbat hövdingeN!

2011-12-23 // 17:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback