» :D

Har nyss kommit hem från Chrisse och det var fler än vad jag sa, Johanna, Elias och Fredrik var också med :)
Som ni kanske vet så gick Maja och jag till Chrisse, 8km, tog oss 2 timmar att komma fram, vi svängde in hos Madde för att hämta Titanic för hon var redan hos Chrisse och hade glömt den :P Men vandringen dit var mycket trevlig för jag hade ju så trevligt sällskap ;) Lite senare på kvällen så hade vi super tråkigt så vi gjorde en liten grej.... Sminkade killarna (a) Hahah! Dom blev super snygg!! Men sedan åkte allt smink av... Kanske kommer en bild imorgon, men lovar inget :) Nu ska jag alldeles strax sova. Imorgon blir det läxa och på söndag med.... Men kanske inte heeeela dagen, sover ju halva dagen ;) Haha!! Godnatt!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback