» färgat hår osv.

Hallå! Idag drog jag till stan efter skolan med mina brudar Maja & Chrisse! Vi spårade såklart som alltid, om inte värre! En väldigt skrattfylld dag ;) Köpte bara ett par mjukisbyxor, monster och en mocha. Fast detdär med att köpa mocha var inte så lyckat.. Lyckades spilla ner hela mig så hela tröjan var alldeles brunfläckig. Tur att det hände när vi stod och väntade på bussen! ;) När vi kom hem packade Maja och jag och sedan drog vi iväg till Chrisse, färgade Majas håår! Det blev superbra!! Även där spårade vi litegrann.. Fick lov att fara hem ganska tidigt för storjägarn Chrisse ska ju ut i skogn imorrn vet ni!! ;) Önskar henne all lycka! :) På första bilden ser ni Majas hår längst ut till vänster, sedan ser ni färgningens gång i tur och ordning! ;) Ni får hare så bra! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback