» mobilbilder igen

Nu är jag hemma efter en helt otrolig kväll! Började med att vi kom till stan strax efter 18, efter en hel del pinsamheter. Ehe... Då for vi på max å tog oss varsitt mål sedan en lyxshake ;) Vi satt och jäste lite innan vi drog iväg till parken, det enda problemet var att vi inte visste var parken var.. Så jag tog och styrde upp det med mina instinkter så vi kom fram! ;) Vi slapp betala parkeringsplats för att vi hadde mopeder, riktigt fylt hade vi ;) När vi kom dit spelade Melody club, redan då höll vi på att garva ihjäl oss för sångaren var så störd.. När Magnus väl kom så var det bara ös i 2 timmar. Efter det drog vi på oss alla kläder vi hade med oss sen drog vi hemåt. Nu ska jag sova för imorgon blir det firande! God natt! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback