» Intressant dag!!

Just nu är jag sjukt uttråkad!! Jag har ingenting att göra och ingen jävel är hemma.... Känns kul de me.. Det här kan vara det värsta lov jag har haft!! Suck.. Jag vaknade halv tolv tror jag, och bara för att vi inte har haft något internet eller någon tv på hela dagen så har jag kollat på mia och klara två gånger sedan har jag legat och tittar på en tvdosa och lyssnat på radio... Rolig dag? Javisst! Ni som har mitt nummer kan ju smsa eller nått... Fick ett brev från swedbank idag... Blev sjukt glad när jag läste att jag hade fått bidrag!! Och för er som inte vet så har jag skickat in en anmälan eller vad det heter. Om man är under 18 år och har en förälder som har gått bort så kan man skicka in det och så kan man få pengar om man har tur. Som tur var så hade jag sån tur!! Madeleine, Nu har jag pengar till England! Nu hoppas jag bara att systemkameran kommer imorgon eftersom den inte kom idag... :) Ha en fortsatt trevlig kväll, nu ska jag fortsätta kolla på tvdosan ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback