» hela helgen i ett

Hejsan!! Igår var jag i stan med Madde, Malin och Maggan, fixade pass, kollade upp systemkameran eftersom det är fel på den, shoppade och så :) Köpte en lång kofta och en "strandklänning" som jag ska ha med mig till England :) For hem till Madde när vi var tillbaka på byn och sen blev vi bjudna på mat hos Maddes moster, riktigt gott!! Idag har jag sovit ut rejält och har bara gått runt, kört moppe och ätit grillat! ;) Nu på kvällskvisten har jag bara haft en lite lördagsmys för mig själv med en massa filmer :) Imorgon går jag nog på gudstjänst så jag får dendär sista pricken innan konfirmationen nästa lördag! Efter det åker jag upp till kubbe och firar min älskade sötkusin Hanna som fyller 4 år på måndag!


var det något fel med kameran? :o

2012-05-20 // 11:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback