» lite kul ändå :)

Halloj! Vaknade 9.30 idag, åt frukost och satt lite vid datan sedan gick jag in till farmor för att få skjuts till kyrkan, när jag kommer dit så var det ju såklart ingen gudstjänst bara för att jag bestämde mig för att gå idag... Nä då var det bara att fara hem igen.. :) Lika bra det, hade nog somnat i kyrkan annars ;) Nu har jag duschat och ska iväg till Hanna och Linnea om ett litet tag, ska träna lite på AM-kortet först :) Hare!
HAHA nä jag skoja!!! Hare bra hörrni! :)


HAHAHAHAHA fyfan jävla stjärna!!!

2012-05-20 // 16:01:04

HAHAHAHAHA fyfan jävla stjärna!!!

2012-05-20 // 17:51:16

Hahaha åh, dedär med haren gjorde min dag typ :') <3

2012-05-20 // 17:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback