» inlägg efter kommentar

Christine Svensson om min helg:
Du måste nästan skriva om hur mycket vi spåra på bussen ;) o mitt KLOCKRENA skämt!
Ja. Eftersom det är en liten flicka som gärna vill höra hur mycket vi spårade på bussen så tänkte jag berätta det innan jag går och lägger mig. Påväg till stan så spårade vi otroligt mycket. Chrisse sa att hon skulle köpa något åt hennes syster för att hon tog hem Chrisses väska men sen sa Chrisse att hon inte skulle göra det men att det var tanken som räknades. HAHAHHA!! Vi började skratta som några åsnor och sen skrattade vi som några åsnor igen för att vi lät som åsnor... Vi borde inte ha något liv egentligen... SUCK! Nu ska jag sova innan jag låter om en åsna. Puss ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback